2014. augusztus 8., péntek

Edi megjelenése

**************Rebi***************

Reggelt jó kedvvel keltem, de ez nem sokáig maradt így.Miután pislákoltam párat eszembe jutott,hogy ma van a matek év eleji doga. Teljesen kiment a fejemből ezért rögtön felpattantam az ágyból és villám-sebességgel felöltöztem és már a könyvemet bújtam.Mivel a tavalyi anyagból lesz doga , egy kicsit könnyebb volt a helyzetem. Mikor már tényleg indulnom kellett , elraktam a  könyvet, elköszöntem anyáéktól és már ki is léptem az ajtón. Gyors léptekkel indultam el a a suli irányába. Épp csengetésre beértem, és az első óra matek volt.Nem voltak nehéz kérdések, de tudtam, ha nem néztem volna át reggel akkor nem tudtam volna.
Az óra után odamentem Tomihoz.
-Szia. Mivel ezelőtt nálatok csináltuk a makettet , ezért most folytassuk nálam. Majd haza felé menet elmegyünk érte, oké?-kérdeztem
-Persze.-mondta
A többi óra elég unalmasan telt. Az utolsó óra után Tomival indultunk el hozzájuk.
-Anyukád tudja ,hogy megyünk?-kérdezte
-Reggel megkérdeztem tőle, és megengedte úgy,hogy igen.-mondtam
-Lesz egy kis tesóm.-mondta hirtelen
-Juuuj , gratulálok!-mondtam mosolyogva
-Én is örülök neki. Azt hittem már nem akarnak a szüleim gyereket, azóta.-mondta
-Mióta? Bocsi,hogy megkérdezem, de ha nem akarod akkor nem kell válaszolnod.-mondtam
-Volt egy öcsém de meghalt.-mondta majd a földet kezdte pásztázni.
-Részvétem.-mondtam.- És most már nem sokára kész a makett.
-Igen. De szerintem kell majd még egy délután ,hogy teljesen mindennel kész legyünk.-mondta halvány mosollyal
-Szerintem is.
Még egy kis gyaloglás után megérkeztünk hozzájuk, megfogtuk a makettet és el vittük hozzánk. Még csak a teljes láb van meg így annyira nem volt gázos vinni a városon keresztül.
-Szia anya, megjöttünk.-köszöntem be mikor megérkeztünk hozzánk.
-Sziasztok gyerekek. Csináltam finom spagettit. Kértek?-kérdezte anya
Mindketten ettünk , aztán felmentünk a szobámba és csináltuk a makettet. Majd miközben épp egy viccet meséltem, anya bekopogott.
-Rebi, Edi keres.Gyere le?-kérdezte
-Mindjárt jövök.-mondtam Tominak majd leszaladtam a lépcsőn.
-Szia Rebi. Csak bocsánatot szeretnék kérni amiért ilyen bunkó voltam, és nem foglalkoztam veled.-mondta Edi.
Én csak néztem rá és közben hallottam ,hogy valaki jön le a lépcsőn.Tomi volt.
-Lejöttem inni.-mondta
-Mit keres ez nálad? Már is együtt jártok? Te ribanc. Gondolom miközben velem jártál akkor is vele csaltál. Te szemét állat.-mondta majd sarkon fordult , de Tomi utána ment.
-Hogy merészelsz vele így beszélni? Inkább te vagy a szemét ,hogy miközben együtt voltál vele, és nem foglalkoztál vele.-üvöltött rá Tomi és behúzott neki egyet.
Edi csak elfutott.
-Ilyen gyáva alakot.-mondta Tomi majd felmentünk a  szobámba és folytattuk a makettet.
Mikor megcsináltuk a  felső testet, úgy döntöttünk,hogy abba hadjuk és a fejet majd a holnaputáni délutánra hagyjuk.
-Most már sokat haladtunk.-mondtam
-Igen. Majd még beszélünk.Szia.-mondta és ezután megpuszilta a homlokomat..
ÁÁÁÁÁÁ uram isteeen. Kiakadtam , pontosan nem tudom miért de , egyszerűen áááááá. Azt hiszem nem csak barátok vagyunk. Mondjuk szerintem ő csak egy meggondolatlan haveri puszinak szánta. Biztosan így van. Azt hiszem tényleg szeretem. Nagyon.  Az agyam egy folytában csak kattogott és kattogott.Még a Vivivel való társasjáték közben is ezen járt az agyam. Fürdés után mentem aludni, vagyis csak próbáltam mert a gondolatok nem hagytak.Olyan hajnali 2 körül elbírtam aludni. De alvás közben is végig Tomira gondoltam.

**********Tomi**********
Igazából ma is nagyon jól aludtam, igaz végig a kis tesó járt a fejembe. Gyorsan kipattantam az agyamból, majd a fürdő felén vettem az irányt. Tegnap ugye nem fürödtem le, ezért ezt ma reggel kellet megcsinálni. Utána átöltöztem, majd lementem a konyhába ahol a szüleim már j reggeliztek.
-Hé-mondtam, amikor megláttam hogy engem nem vártak meg- Nélkülem reggeliztek?
-Bocsánat Tomi, de késésben vagyunk-mondta anya, majd be is fejezte a reggelijét. Utána megbeszéltünk a nap menetét, majd màr indulni is akartak.
-Ja, anya és annyi, hogy Rebi lehet hogy átjön, de lehet, hogy én megyek hozzájuk.-mondtam.
- Nyugodtan, jó szórakozást- felelte és már ment is ki a kocsihoz, de az ajtónál visszanézett- Amúgy egyre többet hallom ezt a Rebi nevet...
Erre nem tudtam mit válaszolni . Utána megértem a saját reggelimet, majd elindultam a suliba.
Még a suli folyosóján találkoztam Márk, amikor benyitottam a termünkbe furcsa dolgot láttam. Marcell, akit még életembe nem láttam tanulni a matek könyvet bújta.
-Mi van haver?-kérdeztem röhögve- Hírtelen matek zseninek készülsz?
-Ez nem vicces-nézett végre fel Marcell- A szüleim azt mondták, hogy ha az év eleji matek dolga 5-ős lesz, akkor megkapom a quadot, de elfelejtettem hogy ma van a doga.
-Ez gáz...-húzta el a száját Màrk.
-Ti tanultatok?-kérdezte mi meg Márkkal összenéztünk. Majd Márk elkezdett a terembe keresni valakit. Végül megtalálta a terem másik végébe a kívánt személyt Dzsenit.
-Kicsik, te tanulták matekra?-ordibált át a terem másik végébe.
-Persze.- felelte lány legnagyobb egyszerűséggel.
-És segítesz?-kérdezte Márk és Dzseni bólintott-Tessék Márk így kell ezt megoldani!
-És te Tomi mit csinálsz? - kérdezte tőlem Marcell.
-Haver, a tanárnak nincsen annyi esze, hogy elültessen engem Márk mellől-feleltem majd láttam Marci arcán hogy egyet ért velem. Utána ott hagytuk a fiút tanulni. Remélem összejön neki majd az 5-ös.  Utána zenét hallgattam csengetésig. A matek doga könnyű volt..Dzseni tényleg tanult! A szünetbe Rebivel beszéltem. Megdumáltuk hogy ma nála lesz makett készítés.  A suliba mást nem igen történt. Szünetekben szerveztem még egy kicsit Rebi meglepetés buliját. Utána Rebekával együtt elindultunk hozzájuk.
-Anyukád tudja ,hogy megyünk?-kérdeztem amikor màr elindultunk.
-Reggel megkérdeztem tőle, és megengedte úgy,hogy igen.-mondta, majd be fordultunk egy utcába.
-Lesz egy kis tesóm.-mondtam ki hírtelen. Nem tudom miért mondtam..talán azért mert ilyet nem félek elmondani neki
-Juuuj , gratulálok!-mondta mosolyogva
-Én is örülök neki. Azt hittem már nem akarnak a szüleim gyereket, azóta.-mondtam kicsit szomorúan
-Mióta? Bocsi,hogy megkérdezem, de ha nem akarod akkor nem kell válaszolnod.-mondta, majd egy újabb utcába fordultunk be.
-Volt egy öcsém de meghalt.-mondtam majd a földet kezdtem el nézegetni, mintha érdekes lenne.
-Részvétem.-mondtam- És most már nem sokára kész a makett.
-Igen. De szerintem kell majd még egy délután ,hogy teljesen mindennel kész legyünk.-mondtam már mosolyogva
-Szerintem is.
Pár perc múlva oda is értünk. Rebi anyukája megkínált spagettivel, amit persze megkóstoltam. Nagyon finom volt.. Utána neki kezdtünk  a makett készítésnek, ami ugyan olyan szuperül ment mint legutóbb. Egyszer csak az anyukája nyitott be, hogy Edi itt van és Rebit keresi. Lány lement és engem hírtelen egy fura érzés kapott el. Mit keress itt Edmond? Nem hogy szakítottak? Nem bírtam magammal, ezért lementem. 
-Lejöttem inni.-hazudtam egy kicsit, végül is tényleg szomjas is voltam.
-Mit keres ez nálad? Már is együtt jártok? Te ribanc. Gondolom miközben velem jártál akkor is vele csaltál. Te szemét állat.-mondta majd sarkon fordult , de én utána mentem
-Hogy merészelsz vele így beszélni? Inkább te vagy a szemét ,hogy miközben együtt voltál vele, és nem foglalkoztál vele.-üvöltött rám amitől megtorpant és egy jó nagyot behúztam neki.
Edi csak elfutott.
-Ilyen gyáva alakot.-mondtam majd visszamentünk a szobába. Kicsit még beszéltünk, majd megbeszéltük, hogy később folytatjuk. 
Rebi kikísért a házból.
-Most már sokat haladtunk.-mondta
-Igen. Majd még beszélünk.Szia.-mondtam és ezután megpusziltam a homlokánál, majd elmentem. Egyáltalán nem bántam meg amit tettem. Otthon anyának a garázsba kellet segítenek mert egy régi dobozt keresett, amibe ezek a terhességes könyvek voltak. Utána neteztem, dobáltak, tv-ztem, Márkkal telefonon kidumáltuk a kosár meccset, majd elég hamar lefeküdtem.

1 megjegyzés: