2014. augusztus 4., hétfő

A nagy titok kiderül

***************Rebi******************

Reggel  mosolygósan ébredtem, ez annak tudható be ,hogy egész éjjel Tomira gondoltam. Úgy látszik megint beleestem.Ezen gondolkozva kerestem magamnak egy jó ruhát, meg is találtam,mivel kicsit hűvős volt ezért egy hosszú csőszárú farmer gatyát és egy felíratos pólót választottam, cipőnek pedig egy Nike cipőt. Ezután elmentem letusolni. Nem tudom miért is mentem e hisz reggelente nem szoktam , de most letusoltam, utána felhúztam a ruhámat és lementem reggelizni.
-Szia kicsim. Most nem csináltam reggelit ezért müzli van.-mondta anya
-Szia. Nem baj úgy is rég ettem már.-mondtam
-Ma el kell menned Viviért az oviba ,mert mostantól sokáig dolgozom ,ezért lehet ,hogy egy ideig így lesz.
Válaszul bólintottam egyet.
Megettem a müzlit és már mentem is ki. Felhúztama  cipőm, elköszöntem anyáéktól és már indultam is.A terembe beérve csak páran voltunk bent. Odamentem Edihez de ő nem is fordult felém, még csak nem is köszönt ezért eljöttem onnan. Miután mindenki megérkezett és a tanár is bejött elkezdődött az első óra.Utána angyon hamar elment az összes óra is. Utolsó óra után megmondtam Edinek ,hogy jöjjön a parkba , mert beszélni akarok vele. Elmentem a parkba és vártam, a végén már azt hittem ,hogy el se jön ,de végül megjelent.
-Edi, beszélni akarok veled.-bólintott ezért folytattam.- Nem beszélsz velem, rám se nézel , nem tudom mi bajod van , de nem is érdekel. Szakítani akarok.
-Ez lesz a legjobb.-mondta egyszerűen
Már mindketten elindultunk az ellenkező írányba amikor Edi hírtelen megfordult  majd rámnézett.
-Mindig is őt szeretted.-mondta és közeledett felém.- Ugye?
A földet kezdtem pásztázni, mert tudtam kire gondol.
-Rám sose néztél úgy mint rá!-mondta majd hátat fordított és elment.
- Mintha te törödtél volna velem!-mondtam ,de ezt már nem hallotta.
Magamba roskadva ültem a padon mikor megláttam egy lábat ami megállt előttem. Felemeltem a fejemet és megláttam Tomit.
-Szia Rebi. Mi a baj?-kérdezte
-Semmi, jól vagyok.-mondtam és erőt vettem magamon.- Hova mész?
-Fagyizni. Ha akarsz gyere velemen.-mondta
Ettől nagyon megörültem de probáltam nem mutatni mert az elég ciki lett volna.
-Oké, akkor megyek én is.-mondtam
Az útat végig beszélgettük elmondta ,hogy az apukája allergiás a hagymára és mivel evett belőle ezért lett rosszul.
A fagyizóban pár ember ült csak. Rendeltünk és mi is leültünk.Egész végig nevettünk és beszélgettünk , de egy csirimpelés félbe szakított. A zsebembe nyúlva kivettema  telefonom és megnéztem. Egy üzenet jött anyától.

Akár hol is vagy azonnal gyere haza MOST!

Mivel éreztem a hangsúlyt az üzenetben fel is álltam.
-Bocsi Tomi ,de mennem kell anya most írt ,hogy menjek haza.De azért finom volt a fagyi.-mondam neki majd kimentünk  a cukrászdából.
-Szia Rebi.-köszönt el Tomi
Én is elköszöntem majd egészen hazáig futottam, a kapun beesve azonnal anyával találtam szembe magam.
-Hol voltál? És miért nem szóltál? Miért nem mentél Viviért az oviba?-kérdezett anya rögtön
-Fagyizni voltam Tomival miután szakítottam Edivel.-mondtam
-Az engem nem érdekel! Nem tudom hol van Vivi.Az ovónője azt mondta valaki érte ment és elvitte. Mert ,hogy Vivi neki csak annyit mondott ,hogy itt vannak érte és elviszik!-kiáltotta anya
Ahogy ez tudatosult bennem rögtön elöntött a bűntudat.
-Már minden ovótársának a szüleit felhívtam nem-e láttak kivel ment el ,de senki nem tudja! Apádat is felhívtam de ő se tudja ,hogy hol van. Miért nem tudsz ráfigyelni egy kicsit. Amúgy is , nem kellett volna szólnod ,hogy elmész valahová? Főleg,hogy mondtam ,hogy menned kell Viviért. Nagyon csaldtam benned Rebeka!-mondta anya kiabálva
-Bocsánat.-mondtam
-Az nem elég! Elveszett a húgod nem érted!?-üvöltötte anya
-Megkeressük , nyugi meglesz..-mondtam
-Nem tudjuk ki vitte el, lehet ,hogy egy pedofil, gyerek rabló.És ha már nem él? Erre nem is tudok gondolni. Erről te tehetsz. Mondtam ,hogy menj el értem mert én sokáig dolgozok. De te ezt se tudtad meg tenni!-kiabált tovább anya
-Szólj a rendőrségnek. Én elmegyek apához.-mondtam
-Inkább itt kéne maradnom. De bánom is én menjél.
Futva elmentem apához , valahogy úgy gondoltam ,hogy nála van. Egyszer említette régen, hogy Vivit biztosan vinné én meg dönthetek , ha anyával elválnak. Ez miatt futottam odáig .Mikor oda értem kicsit pihentem aztán csöngettem..Csöngettem egy darabig de aztán ajtót nyitott.
-Te mit keresel itt?-kérdezte apa
-A húgomat!-kiáltottam majd bementem a házba és minden szobába bementem.
-Hol van?-kiáltottam mérgesen
-Nincs itt. És ne kiabálj a házamban!-mondta apa
-Add vissza a húgomat!
Megláttam a lépcsőben egy ajtót, pont olyan volt mint a Harry Potterben.
Kinyitottam az ajtót és ott ült bent félve , vacogva a húgom.
-Vivi! Annyira sajnálom,hogy nem mentem érted. Ugye jól vagy?-kérdeztem majd Vivi bólintott
-Honnan tudtad,hogy nem mentem érte?-fordultam apám felé
-Láttalak a cukrászdában azzal a fiúval.-válaszolta
-Miért akarod Vivit , úgy is lesz egy gyereketek azzal a ribanccal nem?-mondta mérgesen
-Hogy mered ribancnak hívni a házamban? Inkább anyád a ribanc. És egy hazug dög. Gondolom arról nem tudsz ,hogy mikor te születtél , meg csalt engem. Nem is vagy a lányom!-kiáltotta
Így már minden össze állt. Ezért szerette jobban Vivit, ezért kedvezett neki és nekem meg nem.
-Ha még egyszer megpróbálod elvinni , bevitetlek a börtönbe.-mondtam neki mérgesen majd, Vivi kezét megfogva elindultunk. Felvettem Vivit a nyakamba és futottam hazáig.
-Itt vagyunk anya! -kiáltottam be , mire anya kijött.
-Atya úr isten. Hála Istennek ,hogy meg vagy Vivi. Hol voltál?-kérdezte
-Apánál volt és apa azt akarja,hogy nála legyen Vivi, ezért mondtam ,hogy ne próbálja meg még egyszer elvinni.És elmondta ,hogy én nem az ő gyereke vagyok.-mondtam
-Rebi figyelj, én.-kezdte de nem hagytam ,hogy befejezze
-Még azt mondtad, apa bunkó mert megcsalt téged. Te ugyan ezt csináltad vele.-mondta majd felmentem a lépcsőn. Beléptem a facebookomba és a kapcsolatban státusz átírtam szinglire, aztán elmentem letusolni , aztán bementem Vivi szobájába.
-Vivi tényleg sajnálom ,hogy nem mentem érted.-mondtam
-Semmi baj.
-Megyek aludni, jóéjt.-mondtam majd visszamentem a szobámba.
E forgalmas nap után bedőltem az ágyba és rögtön el is aludtam.

**********Tomi***********
Nyugodtan ébredtem fel reggel. Apa és anya már nem volt otthon. Azt mondtàk, hogy a kórházba kell menniük biztosan apának a vizsgálatai miatt. Egyedül neki álltam tojás rántottát sütni, de miután nem igazán ment inkább összeszedtem a a cuccomat és egy közeli kávézóba vettem egy kávét meg croassnt. Így hàt az elsők között érkeztem oda.  Márk ott volt màr ezért nem unatkoztam. Nem sokára Rebi is megjött. Elindult az asztala felé és  végig bámultam, persze Màrk valamit közben mondott nekem de nem igen figyeltem rá.
-Csini...!-csúszott ki számom,mire Màrk elnevette magát.
-Most mi van?-kérdeztem és a fejèt kicsit Rebi felè biccentettet és pontosan tudtam mire gondol- Nem...
-Ja pont azért örültél annyira, amikor egy csoportba kerültél vele a biosz házinál.-mondta, majd megjött Dia és elkezdett felénk közeledni.
 Nem volt most kedvem vele beszèlni ezèrt elindultam a az ajtó felé. A lányt miközben mentem el mellette levegőnek néztem ami szerintem nem nagyon tetszett neki.  A büféhez mentem, ahol vettem M&M's-et ès két doboz colát. Amikor vissza értem a terembe Dia a padomnál állt. Szuper..! Valamit nagyon akarhat tőlem.
-Szia Tomi-mondta és leültem a helyemre.- Beszélni szeretnèk veled
-Hàt csak mond!-  mondtam neki amennyire csal tudtam kedvesen.
-Inkább négy szemközt- felelte és a telefonjába bújt Màrkra nèzett.
-Nyugodtan mondhatod itt is- mondtam majd hàtra dőltem a székemet. Màrk a neve hallatára rögtön felkapta a fejèt majd lerakta a  telefonját.
- Hàt izé okès..- mondta közben elhúzta a száját
- Arra gondoltam, hogy mi ketten randizhatnánk!- mondta fúl komolyan.
Először nem tudtam mit szólni. Komolyan azt hiszi, hogy èn valaha fogok vele randízni??
- Ez most vicc?-kérdeztem tőle.
-Nem dehogyis.- válaszolta .- Olyan jó volt veled!
Màrk ennél màr kicsit elröhögte magát.
- Dave ide jönnél- mondtam, majd a fiú pár pillanat múlva már ott is volt. Láttam Dia arcán hogy nem nem nagyon örül annak, hogy ide hívtam Dave-t.
-Haver, te még együtt vagy Diàval ?- kérdezte Màrk mire Dia elindult a padja felè.
-Most miért mész el? - kérdeztem tőle, majd kissé hisztisen megfordult és visszajött.
- Na, akkor Dave jársz-e mèg Diàval?-kérdezte újra Màrk.
-Ja,persze!-válaszolta a srác, majd ment is vissza a padjához, mert valaki hívta.
- Tudod Dia màr lassan sajnállak..-mondtam neki röhögve.-Komolyan azt hittem, hogy még egyszer megcsinálhatod velem ezt?
Dia ekkor sarkon fordult és vissza ment a padjához. Szerintem most már (talán) megértette, hogy mi soha de soha nem fogunk járni! A suliba más izgalmas nem történt. Kémia órán elküldtem (facbookchaten, e-mailen stb.-in) Rebi bulijára a meghívott. Persze oda írtam hogy meglepetés buli lesz. Suli után elmentem venni ajándékot Rebinek. Szerintem tetszeni fog neki..vagyis remélem. Mikor végeztem màr indultam haza. A parkon át mentem,mert arra van a fagyizó is, ahovà be szeretnék menni.Egyszer csak Rebit láttam meg egy padon ülve. Oda mentem hozzà, majd elhívtam magammal fagyizni. Nagyon jó társaság volt, igazából szerettem volna, ha egy kicsit még beeszelgethetünk de az anyukája hívta ezèrt el kellett mennie. Otthon gondoltam majd eszek valami meleg szendvicset, de a szüleim úgy döntöttek étterembe megyünk . És valami drága étterembe fogunk menni. Nem értettem hogy miért..Még egy kicsit videójàtékoztam meg tv-ztem, de utána le zuhanyoztam és felöltöztem. Inget húztam ami anya szerint jól állt. 7 órára volt foglalva nekünk asztal.  Az étterembe csak anya kèrt levest.  Minden nagyon finom volt. Pont a desszertemet hozta ki a pincér, amikor apa komoly fejjel rám nèzett.
- Valamit el kell mondanunk Tomi.- mondta apa ekkor kérdőn néztem rá.- Valami fontosat!
-Csak ne azt hogy elköltözünk. - mondtam erre anya ès apa kicsit elnevette magát. 
-Nem dehogyis kisfiam.- felelte anya, majd apàval összenéztek. Nem szóltak egymáshoz mégis olyan volt, mintha beszèltek volna. Apa bólintott  egyet a fejével, majd újra rám néztek.
-Terhes vagyok!- mondta anya, mire nekem szó szerint leesett az állam. Utána mindent megbeszéltünk ami a kis tesómmal kapcsolatos. Nagyon örülök, hogy (újra) lesz tesóm. Azt hittem, hogy a kisöcsém halála után anya nem akar újra terhes lenni , vagyis nem szeretne kisbabát.Nagyon boldog vagyok és úgy làtom a szüleim is boldogak.  Otthon még tv-ztem, majd felmentem Fb-ra és észre vettem hogy Rebi újra szingli aminek legbelül még örültem is. Lefekvés előtt küldtem egy üzenetet a lánynak:

Jó volt a fagyizás remélem máskor is megismételjük! Holnap makett készítés. Oksi?  Nagyon várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése