2014. augusztus 30., szombat

Makett befejezése és filmezés

*********Tomi**************
Reggel kicsit késve keltem mint ahogy akartam, de nem vészesen. Már kezd hűvösebb lenne, ezért egy pulcsit is felvettem.  A fürdőbe fogat mostam, majd leindultam a konyhába, ahol még csak anya volt.
-Jó reggelt- mondtam, majd rögtön utána ásított egy nagyot- Apa?
-Szia és elment boltba- felelte, majd leültem mellé az asztalhoz. Ezután kemény 20 percig vártunk apára, hogy meghozza a reggelit..lehet hogy nem őt kellet volna küldeni a boltba? Mire megjött nekem mennem kellet, ezért amit vett (valami pék sütemény) bedobtam a táskámba és már húztam  is a suliba.  A folyosón sétáltam amikor Petrának mentem neki.
-Bocsi- mondtam, majd segítettem össze szedni a cuccait, amit kilöktem a kezéből- Amúgy hogy vagy?
-Egészen jól- felelte majd közösen indultunk az termünk felé- Figyelj, már rég óta megakartam beszélni veled azt hogy hogyan váltunk el. Igen, bunkó és szemét voltam, de szerelmes lettem és téged se tudtalak elengedni. Te jó gyerek voltál és én átvágtalak, de még mindig úgy érzem..-mondta , vagy inkább hadarta Petra
-Hogy ennek így kellet történnie-fejeztem be a mondatát és egy halvány mosolyt küldtem felé
-És te jól vagy? - kérdezte Petra pont az ajtó ellőt- Ez a Diás dolog ...
-Nyugi jól vagyok- feleltem, majd benyitottam a termünkbe. Tetszett hogy megbeszéltük a dolgokat Petrával, de van egy sejtésem hogy ilyen soha se fog történni Dia és köztem. Leültem a helyemre, majd azt vettem észre hogy Márk elég furcsán nézett rám
-Mi van? - kérdeztem tőle- Mi van szellemeket látsz?
-Ja, nem..- válaszolta és most végre  a nézése újra normális lett- Csak te beszélgettél Petrával?
-Csak megbeszéltük a dolgokat-feleltem majd elővettem a reggelimet, ami nagyon finom volt. Lehet hogy apa lassan hozta de hogy jót választott az biztos. Pár perc múlva Rebi is megjött ahogy bejött a terembe rögtön felém indult el
-Hello,  nálam hagytad ezt a cetlit- mondta majd oda nyújtotta. A cetlin a torta rendelés volt..!!
-Köszi- feleltem kicsit idegesen.
-És szabad tudnom hogy kinek lesz a torta?- kérdezte mosolyogva, majd leült a padunkra. Meg se tudtam szólalni..Rebinek nehezen hazudok.
-Egy ismerősének, akinek bulit szervez- segített végre Márk
-És egy fiúnak marcipán rózsával díszített tortát veszel? - kérdezte Rebi nevetve
-Nem egy lányé lesz..- feleltem- Amúgy is a fiúnak lányos torta dolgot Márk tavaszi születésnapjára tartogatom.
Erre mind a hármunkból kitört a nevetés.
-Szerencsés lány lehet ha bulit szervezel neki- mondta Rebi és már ment is a saját padjához.
-Megérdemli- feleltem. Utána kezdődött a csodálatos tanórák. Angol órán szavakból írtunk egy dogát. A nyelv tanulás könnyen megy, így sztem egészen jó lett.   A szünetekben pedig általában az osztályba ücsörögtünk és max hangerővel zenét hallgatunk. Az egyik szünetben a gondnok be is jött, hogy halkítsuk le..hát mi !1! egész fókozatott levettünk a hangerőből.A suliba nagyon más nem igen történt. Aztán amikor mentem kifelé  a suliból Rebi állt elém.
 -Ma ráérsz makettet csinálni?- tette fel gyorsan a kérdést. Gondolom sok dolga volt és hamar túl akart esni ezen a feladaton is.
 -Hát..igazából elakartam menni a bulira lufikat venni, de akkor azt majd holnap megoldom- feleltem, majd közösen indultunk tovább.
 -És mi a helyzet Edivel? Kibékültetek? - tettem fel a kérdést mikor egy út kereszteződésen akartunk átmenni. Már léptem volna le a zebrára, amikor a lámpa pirosra váltott, de én gyorsan vissza húztam a lábamat. Viszont Rebi ezt nem vette észre és már jöttek a kocsik, amikor a kezénél fogva visszarántottam.
 -Jól vagy?- kérdeztem tőle 
 -Ja persze..csak izé..máson gondolkoztam- felelte, majd megcsörrent a telefonom ezért el kellet vennem a kezemet Rebi kezétől ami még mindig ott maradt.
 Márk hívott. Csak annyit mondott hogy fél 5 örül nincsen-e kedvem átmenni hozzájuk filmezni és én igent mondtam. Utána átmentünk (sikeresen) a zebrán majd folytattuk az utat hozzánk. Már majdnem a házunk utcájánál jártunk amikor Rebi a buliról kezdett kérdezősködni. 
 -És mióta ismered ezt a lányt? - kérdezte és kicsit közben elpirult az arca ami nagyon tetszett.
  -Hát nem olyan régen..de olyan mintha már nagyon rég ismerném- válaszoltam  neki és már az utcánkba is voltunk.
-És ..izé van köztetek valami?- kérdezte Rebi amit mostanában én is felteszek néha magamnak.
-Lehet..- mondtam, majd megérkeztünk a házunkhoz.
 Rögtön munkához kezdtünk és közben vicces videókat néztünk a neten, meg zenét hallgattunk.
 Kb- 45 perccel hamarabb kész lettünk mint ahogy terveztük
.-Így a végére egyre jobbak  vagyunk-mondta Rebi miközben a szemetet dobtuk ki.
 -Ja..lehet hogy ebből kéne megélnünk?- tette fel az okos kérdést
-Biztosan..mondjuk képzeld Márkék még el se kezdték.- mondtam és kicsit meglepődött.
-De hát jövőhét hétfőre kell leadni- mondta és én bólogattam.
-Tényleg, nincsen kedved eljönni velem Márkhoz filmet nézni?- kérdeztem tőle egy nagy mosollyal az arcomon.
-Hát igazából lenne kedvem..de nem baj, ha tönkre teszem a pasis filmezéseteket?- kérdezte és közben egy pohár vizet öntöttem magamnak majd 
-Dehogyis! Amúgy is sztem Dzseni is ott lesz- mondtam, majd még összepakoltunk a cuccokat. 
 Közben beszélgettünk majd elindultunk Márkhoz. Ott megbeszéltük hogy milyen filmet nézzünk, majd a lányok készítettek popcort és már indult is a film. Eléggé tetszett és most láttam először. Valami akció film volt és szerintem még a két lánynak is tetszett. Kb. film közepére már mindenki az ágyon feküdt. Én szélül mellettem Rebi, mellet Dzseni és ő mellette Márk. Az utolsó 30 percben Rebi bealudt és álmában átkarolta az én felső karomat. Nekem a film előtt haza kellet mennem, ezért kibújtam Rebi öleléséből és szóltam Márknak ha vége lesz a filmnek ébressze fel a lányt.  Otthon a szüleim már vacsorával vártak ami szerintem elég furi volt. Anya imádja az indiai kaját és megutálom..de most ő terhes ezért ő választ vacsorát.  Este még beszéltem Márkkal, hogy a buli hely biztosan jó-e náluk, tv-t néztem, doboltam és kb 10 körül aludtam. Elalvás előtt az utolsó gondolatom Rebi volt és ahogy alszik mellettem..


**********Rebi*********

Reggel a telefonom ébresztett. De még nem is az ébresztő ,hanem anya felhívott (?) .
-Rebi, gyere már le elfogsz késni, már rég kész a kajád.-mondta anya
- Úr isten már ennyi az idő!-pillantottam az órára.- 1 perc és lent leszek.
Hiper-szuper gyorsasággal, felkaptam egy gatyát meg egy polót ami először a kezem ügyébe került,és megláttam egy kis cetlit, amit gondolom Tomi hagyott itt, megnéztem mi van ráírva : " Marcipán  rózsákkal diszített torta és még ott volt egy telefon szám. A zsebembe tettem ,  aztán lerohantam a lépcsőn, a kakaós csigából párat haraptam majd elraktam a kajámat, nyomtam Vivi és anya arcára egy puszit, és már rohantam is a suli felé. Mivel láttam ,hogy időbe vagyok még ,bementem a wc-be és kicsit "összeszedtem magam" ,hogy ne látszódjon ,hogy egy kicsit leizzadtam. Ezután bementem a terembe és rögtön Tomi padja felé vettem az írányt. Beszéltünk és átadtam a cetlit neki, és elmondta ,hogy egy lánynak rendez szülinapi bulit és arra lesz a torta. Kicsit szomorú lettem, mert tudtam,hogy az a lány biztos,hogy össze jön majd Tomival. Ezen gondolkoztam ,miközben leültem a helyemre. Nem sokkal később elkezdődött az óra. Angolon dogát írtunk, a többi óra meg elég uncsi volt. órák után megbeszéltem Tomival,hogy náluk csináljuk ma a makettet. Az oda úton végig a lány felől kérdezősködtem, mert szinte  megölt a féltékenység. Aztán az egyik zebránál villogott a zöld lámpa ezért mindketten leléptünk, de Tomi vissza lépett és hátra rántott engem is. Végig ezen a lányon gondolkoztam és nem vettem észre ,hogy a lámpa pirosra vált és elindulnak a kocsik. Tomiékhoz érve azonnal neki láttunk a makettnek és hamar be is fejeztünk aztán Tomival elmentünk Márkékhoz filmezni. Azt hittem,hogy valami horror lesz vagy valami, de kellemesen csalódtam mivel egy tök jó akció filmet néztünk, de azt hiszema  vége felé elaludtam, mert a következő emlékem az,hogy Márk kelteget ,hogy vége a filmnek. Kicsit ciki volt,hogy bealudtam ,főleg kiderült,hogy Tomi már rég elhúzott. Összeszedtem a cuccom aztán elindultam haza fele.
-Megjöttem. -szóltam be a házba miközben.
-Rebeka!-szólt anya
Tudtam,hogy baj van mert csak akkor hív Rebekának.
-Hol voltál?! Nagyon sokszor hívtalak és még vissza se hívtál.-mondta mérgesen anya
-Bocsii, csak a makettet csináltuk Tomival aztán elmentünk Márkhoz és filmet néztünk.-vallottam be az igazságot.
-Jól van, menjél fürdeni addig megcsinálom a vacsit.-mondta anya
Így is tettem és mikor pizsibe jöttem le akkor már  éreztem a finom sült kacsa illatát.
-Hát ezt gondolom nem ebben a 10 percben hoztad össze.-mondtam miközben szedtem magamnak sült krumplit a hús mellé.
-Már délután elkezdtem csinálni.-válaszolta anya
Vivi is lejött, aztán megvacsoráztunk, este kicsit neteztem még aztán mentem aludni.

3 megjegyzés: